Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Ny vecka, Nya tag

Veckorna springer verkligen förbi just nu. Snälla sakta ner tiden lite.
Lillan hade feber på fredagskväll och en bit in på lördagen. Inget långvarigt vill säga, men vi har hållit oss hemma och inne i helgen ändå bara föra att. Vi ville verkligen inte ha mer sjukdomar, och jag hoppas innerligt att jag klarar mig.
På lördagen gjorde vi en mysmiddag. Vi började med en förrätt, min specialare. Jag är urdålig på förrätt men har en som är riktigt god som jag brukar göra. Lillan fick äta före oss, sen efter förrätten tänkte vi lägga isäng lillan och få äta middag i lugn och ro bara jag och J. Vi fick sitta och äta själv, till slut. Det tog bara 2 timmar att lägga lillan såklart. Det brukar gå väldigt bra och fort i vanliga fall. Men, det blev mysigt ändå :)
Under söndagen så lagade J sin cykelpunka och han fixade även lillans stödhjul på cykeln.
Själv så for jag iväg och spelade Bowling med jobbet. Riktigt kul :)
 
Min "lilla" prinsessa blev 2,5 år igår. Helt galet.
 
Måndag idag, en ny vecka då som sagt. 2/9 idag. Ny månad.
Världens bästa pappa fyller år idag. Hipp Hipp Hurra!! <3. Stort Grattis! Ringer dig senare idag.
Lillan ska på sitt första Tandläkarbesök idag. Hoppas det går bra. Vi har övat hemma och lekt och berättat om det, så jag hoppas hon klarar det bra och gapar.
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback