Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Påhittig

Torsdag idag. Veckan har än så länge gått fort. Det känns som vi har hoppat över en dag. Fast det är ju bara bra. Snart helg ju!
Jag har funderat mycket på att åka upp till stugan i helgen. Men vi får se om någon följer med, för jag tror inte jag orkar köra dit och hem själv. Känns lite för långt. Risken är bara att jag blir alldeles för trött och förstör för mig själv. Vilket inte är värt det.

I tisdags var vi hem till mina päron. Pappa fyllde ju år så vi hade kalas för honom. Fick massa god mat och tårta. Synd bara att man inte kan äta för en hel vecka på samma gång, för jag tror nästan jag gjorde det. Haha
Men att min mamma lagar god mat är ju inte något nytt. Finns nog ingen som gör så god mat!
 
Jag känner mig väldigt pysselsugen. Vill skapa någonting, men vet inte alls vad jag ska göra. Kanske skulle beställa hem lite pyssel. Måste sy gardiner till lillans rum med. Barbapappagardiner tror jag blir uppsakttat. Hon brukar sitta och peka och berätta vad barbabarnen heter. :)
Vet en sak som jag vill göra till lillans rum iaf, men får se när det blir av...Kanske ska kolla tapeter så vi kan få tummen ur och göra hennes rum fint.
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback