Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Veckostart

Igår var det måndag.
Lillan har blivit duktig på att inte ha på sig blöja. Vi kör utan hela kvällarna nu. Och igår efter middagen så bad jag henne gå och tvätta sig, efter en stund så kommer hon springandes ut och ropar klistermärke. Så jag går in på toan och ser att hon kissat i pottan. Inte så lyat att hon springer upp därifrån när hon är klar, men det vänder nog.
Sen sprang hon fram och tillbaka och gjorde det ena och det andra på både toan och pottan.
 
Kände mig rätt sliten under kvällen, men var tvungen att tvätta en tvätt med bland annat kisskläder som kom från förskolan. Sen var det soffläge. Vi gick isäng strax efter 21. Eller J la sig och läste nånting till jobbet. Jag somnade väldigt fort och efter en stund så vaknar jag av att J rycker i mig och ropar Hanna. Då märker jag även att jag ligger och fnissar och skrattar för mig själv i sömnen.
Hehe jag drömde att mamma kittlade mig samtidigt som jag klippte av henne håret. Helt sjukt :p
 
Nu på morgonen fick jag snöra in sängkläder och pyjamas i tvättmaskin som måste startas sen när vi kommer hem från jobbet. Ska vi verkligen behöva börja byta blöja under natten???
 
Idag ska jag på en behandling och sedan ska jag äta middag med världens bästa Frida. Bara vi två. Ska bli kul att få prata lite bara hon och jag, det blir ju tyvärr inte så ofta.
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback