Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Week-end in Svanheden

Åker upp till stugan idag efter jobbet. Ska bara tanka, hämta dotra på förskolan, ge lillan lite mat, kasta in en väska i bilen och pussa älsklingen hejdå. Om han hinner hem innan vi åker vill säga. Trist att vi inte åker hela familjen, men det är samtidigt rätt bra att komma ifrån varann ibland. Eller jag tycker att det kan vara positivt att man får sakna varandra lite.
Jag åker oftast bara iväg själv med lillan när J har annat planerat. Det känns inte speciellt kul att sitta hemma och uggla ensam, då åker jag hellre iväg och umgås lite med familjen. Och att få lite mer tid i stugan tackar jag aldrig nej till.
Bror min kommer köra så det känns bra att jag slipper. :)

Sen på söndag blir det kalas för min morfar.
September är en riktigt kalasmånad. Ett kalas/vecka :p
 
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback