Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Älskade unge

I morse for jag till sjukhuset kl 7 för att hinna lämna prover innan jobbet.
Nu har jag hämtat hem lillan från förskolan och när hon efter en stund fick syn på tejpen på min arm så sträcker hon ut sin arm och säger: "Har du varit på sukhuset mamma?"
"Ja" svarar jag.
"Är du jättesuk mamma? Kom ska jag mysa med dig"
Ja kunde inte svara nåt utan satte mig bara bredvid henne och hon tog ett hårt tag om min arm och kramade mig.

*Älskade lilla dotter!
Jag vill aldrig någonsin vara ifrån dig och jag kommer göra allt som går för att du alltid ska ha det bästa. Jag kommer kämpa varenda sekund, allt jag kan för att jag ska klara av denna sjukdom och för att jag ska överleva den stora operationen som väntas senare. Vi har en hård tid framför oss men tillsammans klarar vi det! Älskade lilla L.*





<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback