Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Ledighet

De har redan varit påsk. Vart tar all tiden vägen egentligen?
J hade ju påskledigt förra veckan (kanske skulle bli lärare bara för att få lite mer ledig haha), så jag passade på att ta ut några semesterdagar så vi fick vara samlade hela familjen. Även om de har vait mycket rörelse och vi har spenderat ganska mycket tid på olika håll så var det välbehövligt med lite ledigt.
Fast det första lillan sa i morse då hon vaknade var: Jag vill till föskolan nu. Vi ska äta vitgröt. Sötungen. Hon har saknat sina lekkamrater på förskolan. Undrar hur det ska gå i sommar då?
 
På Skärtorsdagen så "rövade" min syster bort mig. Hon bjöd på middag och seadn gick vi på teater/musikal och såg Grease. Den var jättebra!! Tack kära syster för den kvällen.
Vi har även varit en sväng till mormor & morfars stuga.
Igår, på våran sista lediga dag så hade vi ju kanonväder. Så vi packade in oss i bilen och for till Hissjö och satt ute å grillade.
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback