Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

v.14

Redan onsdag. Jag var hemma från jobbet (vabbade) i måndags eftersom lillan var lite hängig. Eller natten till söndag hade hon ganska hög feber, men sen var det som bortblåst på morgonen. Sen på söndagkväll var hon varm igen, så vi var mest hemma för säkerhets skull. Det känns bättre att vara hemma än att hon blir hemskickad.
 
Imorn måste jag till sjukhuset och lämna prover. Tycker jag gör det hela tiden. Månaderna går så fort. Ska bli intressant att se hur levervärdena är denna gång. Jag har ju känt mig lite piggare den senaste veckan och att jag är pigg har aldrig tidigare resulterat i bättre värden, utan alltid har det blivit sämre. Förstår inte hur det går ihop, men jag hoppas inte det blivit sämre.
 
Jag skulle behöva baka nånting. Jag fyller 25 om ca en vecka och har inget att bjuda på än. Jag har funderat ut 2 saker jag ska baka...och jag kommer nog inte ha något monsterkalas. Det var huvudsaken lillan fick ett bra kalas med mycket fika.
 
Ikväll måste jag gå isäng tidigt. Har somnat alldeles för sent. Även om jag gått isäng i tid så har vi dumt nog tittat på serier och det är ju så lätt att starta bara ett till...och kanske ett till...nämen oj så spännande, jag bara måste se ett till...
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback