Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Vår!

Valborg, sista april, våren är här. Fast egentligen har det varit vår ett tag här. Värmen har i alla fall funnits ett tag. Men enligt väderrapporter så ska det bli kallare igen.
 
Igår var jag lite seg, men jag var bara tvungen att göra saker för jag kände mig enormt rastlös, så jag tvättade 3 tvättar och vek ihop lite grann och plockade lite i hemmet.
Det var bra att jag orkade med det igår för ikväll ska vi få gäster. Sen på torsdag blir det att packa inför Stockholm.
 
Ikväll ska vi även försöka ta oss till en majbrasa och kika. Såg att det skulle vara en på Grubbe.
 
<3
 
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback