Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Dumma mig

 Idag är jag dum. Jag brukar vara det ibland.
Jag är inte elak, men jag är dum mot mig själv. Mot min kropp.
Jag borde egentligen ligga på soffan, eller kanske rent av gå isäng.
Men här sitter jag i köket med en paj i ugnen, och en annan kaka ska alldeles strax in. 
Har tvättat två tvättar, handlat och lagt lillan. 
J tog med sig lillan idag så jag hann vila nästan 3 timmar efter jobbet. Det behövde jag med stora utropstecken. Sommaren har innehållit alldeles för lite vila för mig.
 
Ska nog lägga mig när den andra kakan är färdig. 
Hoppas ni har en bra kväll och ta hand om er!
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback