Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tinar bort

Jag försvinner i denna värmen. Usch, nu kan den nästan få försvinna. Jag klarar inte av att det ska vara såhär varmt såhär länge. Jag får panik. Jag går fram och tillbaka till toan för att skvätta vatten på mig. Det gick som bra i stugan för där var jag nära vatten och kunde doppa mig/stå i vattnet hela dagarna om så behövdes. 
 
Nu har det faktiskt mulnat på och jag hoppas det blir regn. 
Idag har vi varit på picknick. Tog med oss lite fika och satte oss vid älven. Sen har vi köpt jord och gräsfrön så nu ska vi försöka jämna till marken lite mer på framsidan. Efter plattläggningen märkte man hur ojämt det var. Och för att inte riskera att plattorna lägger sig fel under vintern så vill vi fixa det så snart som möjligt. Får se om det går göra nåt ikväll. 
 
Ett annat problem i denna värme är att det knappt går vila. Vart jag än lägger sig så svettas jag. Jag har jättelätt för att svettas och jättelätt för att frysa. Struma...
Nu hoppas jag att de kommande två veckorna går jättefort så jag får träffa min läkare. Har som sagt väntat sen i maj....
 
Ha en skön kväll!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback