Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

12/12

Våra Bröllopsinbjudningar är nu klara.  Yay, äntligen. har klippt, limmat, eldat och skrivit en hel del. Resultatet blev inte alls som jag tänkt mig från början. Det blev inte lika avancerat som jag först tänkt. Men jag är nöjd ändå. Jag har lagt ner ganska många timmar på dem. Jag satt 4 timmar bara igår för att göra det sista och var helt knäckt när jag var klar.
 
Äntligen fredag och helg.
Idag blir det luciafirande på förskolan. Mysigt. Lillan har gått och sjungt julsånger i 2 veckor.
 
Vädret är fortfarande mörkt, grått, trist, regn och halka. Men nu när jag kikar ut genom fönstret så ser jag att det snöar. Stora vitaf lingor lägger sig på marken och jag hoppas innerligt att de tänker stanna. Jag vill ha en vit jul. Vill att L ska kunna åka pulka, skidor, stjärtlapp, göra snögubbar och massa annat.
 
Nu är det 5 arbetsdagar kvar sen ska jag vara hemma i 3 veckor. Har tagit ut föräldraledig och ska vila upp mig och ha det mysigt med familjen.
 
Trevlig Helg!
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback