Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

På banan igen

Nu är jag åter på benen igen och det känns väldigt bra. Jag gillar verkligen inte när jag har dåliga perioder och inget orkar. 
Men det dumma med mig är ju att när jag väl blir pigg så får jag för mig att jag ska göra allt som jag har missat och på så sätt lätt knäcker mig själv igen. 
Men jag har försökt bromsa upp. Jag vill så mycket även om jag inte orkar. 
I helgen har vi gjort pepparkakshus hela familjen. Det blev ganska fint efter att L dekorerade det med Non Stop och det doftar göttans i vardagsrummet. Riktigt mysigt. 
På söndagen var vi ner på stan en liten stund. L fick träffa tomten och fick även ett paket. Hon blev överlycklig och hon tog typ tag i han och skulle ha en kram. Gullungen min. Var inte alls blyg. 
Jag har gjort bort en storhandling idag och det var jobbigt. Huvaligen. Jag åker helst utan barn, vilket gör att jag måste fara själv. Men det funkar. Jag behöver inte stressa, utan jag tar det i min takt så jag orkar. 
 
Vi har fixat spellistan till bröllopet nu i dagarna. Jag har även bokat sminkning. Min bukett borde komma om inte så länge. Ja det går frammåt. 
Jag längtar verkligen efter vår magiska dag. Att få leva i ett äktenskap men den man som jag älskar mest av allt på denna jord. Drömmer jag? 
 
 
 
<3
 
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback