Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Söndag

Har försökt få saker gjorda de senaste dagarna. Slagit in lite julklappar, vikt lite tvätt, tvättat några maskiner m.m. Idag skulle lillan få åka skidor och hon var taggad, men såklart så har "bindningen" blivit katastrofal så det gick inge vidare. Måste fixa ett par ordentligare till henne. Dessa som hon har stod kvar från de tidigare ägarna av huset så de är rätt gamla.
 
Vi skulle se sprinten på Tv idag och jag hann väl se kanske 15 min sen somnade jag och klev upp 3 timmar senare. Ja så kan man också spendera dagen. Men det behövdes kan jag lova.
Lillan börjar nog bli mer medveten om att jag är sjuk och trött. Idag efter att vi varit ute en stund gick vi in för att få med oss pappan ut och Lovisa sa då att hon ville gå ut med pappa för att mamma var trött. Mamma behöver vila.
Det känns väl bra att hon förstår men samtidigt är det jobbigt att veta att hon vet att jag inte orkar.
 
Nu äntligen har vi fått snö och jag är överlycklig. :D
 
En arbetsvecka kvar nu sen tar jag ledigt i 3 hela veckor. Yayy
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback