Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

13/2

Det är dåligt med bilder här på bloggen just nu. Dåligt av mig jag vet.
 
Redan torsdag.
Skulle verkligen behöva fixa nå presenter nu. L ska på barnkalas i helgen, sen fyller L år snart, + hennes kusin. Så det är som 3 kalas på kort tid nu.
Måste även börja baka lite. Blir nog inte supermycket, men nånting måste jag göra.
 
Imorn är det Alla Hjärtans Dag. Jag och J har bokat bord och ordnat barnvakt (om inte annat dyker upp) så det ska bli riktigt mysigt. Längtar!
Lillan har tvärtomdagen på förskolan imorgon. Så de kommer göra allting lite tvärtom. Kliva ut genom fönstret istället för dörren...sen ska dom klä sig "ovanligt" tex i pyjamas eller kläderna bak-och-fram/ut och in. Jag tror det blir pyjamas för hennes del .
 
<3
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback