Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

17/2

Söndagen började ovanligt bra för mig. Jag kände mig piggare än jag gjort på länge. Såklart tar jag vara på energin och jag bakade lite och sen så vände vi på våran bokhylla under trappen, så nu är den helt Lovisas.
Sen såg vi herrarnas stafett, OS-GULD, OS-GULD, OS.GUUUULD!!!! Svenskarna är i så himla bra form nu. Å vad jag själv längtar ut i skidspåren igen.

Sen bara totalvände allt så jag skickade ut J och L så jag kunde sova en stund. 3 timmar senare och lagomt till middagen kände jag mig lite piggare igen.
Blev dock soffläge hela kvällen och lillan somnade på 5 min. Hon himlade med ögonen redan då vi läste bok och det är ovanligt.
 
Morgonen idag var också super. Jag var väldigt trött men tog mig i öronen och gick å tvättade håret och åt frukost så jag vaknade till. Sen klädde jag på lillan i sängen bara för att testa nåt annat. Och det var inte en enda protest på hela morgonen. Snacka om underbart och det gav mig lite extra styrka.
 
Imorgon ska jag till tandläkarn. Måste rotfylla en tand. Har skjutit upp detta lite för länge, men nu ska jag äntligen få det bortgjort.
 
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback