Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

25/2

Måndagen började riktigt bra. Pigg och glad. Blev dock hemma eftersom lillan hade vaknat och grinat och klagat på ont i örat flera gånger under natten så jag var lite orolig att det var nån öroninflammation på G. Men hon visade inget sen på dagen som tur var. Men vi städade, besiktade bilen, lekte och hade det bra. Sen på eftermiddagen hände nånting och jag kämpade för att hålla mig uppe. Men tillslut kändes det som att jag skulle tuppa av så då la jag mig i soffan och där blev jag liggandes.
Det jobbigaste var väl att jag hade lillan hos mig och fick inte tag på J, så i 3 timmar fick lillan pyssla om mig och som tur var ville hon se film och satt snällt hos mig större delen av tiden. Usch vad hemskt det är när det blir sådär. Vad skulle hända om jag en dag måste åka in till sjukhuset?
 
Tisdag idag. Blir nog bara att ta det lugnt. Borde försöka handla så vi har nån mat denna vecka.
Ska iaf sova en sväng efter lunch..
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback