Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

26/2

Igårkväll fixade jag grattisannons till tidningen. Så på lördag får ni hålla utkik i VK, Folkbladet och på Webben så kommer ni nog se våran lilla tös. Hade dock problem att få till en bra bild, men jag tyckte hon var fin iaf.
 
Lillan somnade på 5 minuter igår, om ens det. Det blev en lång dag på förskolan så jag förstår att hon var trött. Hon kommer va ledig nästa vecka så då får hon vila upp sig. Jag hade gärna vart ledig också, men får se om jag kanske söker om ledig till påsk istället. 
 
Jag är väldigt sugen på att fara till badhuset snart och jag tror att lillan hade uppskattat det. Har funderat lite smått på om jag ska orka idag, men jag känner mig jättetrött och behöver nog sova i eftermiddag om inte ett mirakel händer. Samtidigt behöver jag röra på denna gammkropp.
 
<3
 
 
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback