Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

elände

Lillan hostar och hade feber torsdag och fredag. Inatt låg hon vaken och jag vaken närmare 3 timmar. Hon grinade och klagade på att hon hade ont i örat. Så idag är vi hemma igen.  Tror dock att det blir förskolan imorn för idag verkar allt som vanligt än så länge. Förutom att jag är hur trött som helst och skulle kunna somna på sekunden. Var kanske lite dum igår. Jag stökade på en hel del och vek bort all ren tvätt och tvättade 3 tvättar. J och L fick även åka iväg en sväng till farmor och farfar så jag kunde vila en stund. 
<3
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback