Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

I väntans stunder

Snart har det gått 6 veckor sedan jag gjorde min leverbiopsi. Hur länge ska man behöva gå och vänta på ett provsvar egentligen?
2-3veckor brukar vara normalt. Min läkare har även hört av sig och sagt att de ska höra av sig så fårt de får veta nåt, så de har inte glömt bort mig. Eller har de tappat bort mitt prov?
Varje dag kolla jag spänt ner i brevlådan efter jobbet, men inget brev. Kollar mailen flera gånger/dag, men inget mail från sjukhuset.
Det borde komma när som helst har jag sagt i två veckors tid nu.
 
Måste försöka baka nånting ikväll till lillans kalas. Jag var och handlade igår så jag kanske hittar lite inspiration.
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback