Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Inte så smart

Jag är inte alltis så smart, och lyssnar inte alltid på min kropp. Dumtjurig som jag är så följer jag hellre min vilja än kropp ibland.
Så jag tog med mig lillan till badhuset och det kändes ju rätt bra. Däremot när jag komme hem så var jag helslut.
När jag vaknade på morgnen idag så var jag irriterad i halsen, ont i kroppen och tröttare än jag vet inte vad.
Känner mig som 7 svåra år om jag ska va ärlig.
Men lillan var väldigt nöjd och det var väl huvudsaken. Hon vart så glad att hon nästan började grina då jag berättade att vi skulle fara och bada.

Önskar att denna dagen tar slut väldigt fort.
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback