Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Svar på biopsin

Äntligen dök ett mail upp från min läkare och ett svar på min leverbiopsi ska ha kommit. Däremot fick jag ett ganska oklart svar.
Provet visar att jag har en skrumpen lever och inflammation. Så det var ju ingen nyhet direkt.
Proverna ser ut som tidigare.
Sen ska vi träffas i maj och diskutera en skarpare behandling, vad nu det betyder?! Sen avslutas det med, men det kan medföra biverkningar och risker. Jo tack, nu kommer jag ju absolut inte gå och fundera på det där nå mer...Jag fick snarare mer frågor nu än innan.
 
Men jag ska försöka att inte tänka på det. Det känns som att vi ska träffas för att diskutera behandling, hade det varit nåt väldigt akut så skulle det sättas in något nu på en gång...bara att vänta och se.
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback