Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Uppskjuten tid

Igår samtidigt som jag kom hem från jobbet ringde dom från tandläkaren och var tvungen att avboka min tid för de hade fått inte något akut. Så min rotfyllning blir framskjuten till 11/3 istället.
Jag har ju inga problem med tanden så det gjorde inte så mycket för mig. Jag fick en lite längre sovstund på eftermiddagen istället.
Välbehövligt. Har haft svårt att sova de senaste veckorna. Är supertrött men kan inte somna, sen har jag drömt massor så jag har vaknat flera gånger/natt.
Jag drömmer ofta väldigt verkliga saker och tror ofta att drömmen är verklighet då jag vaknar.
 
Igår gjorde jag en sak som jag inte gjort på evigheter. Jag satte mig ner och pysslade eller vad man ska kalla det. Jag hittade sugarpaste i köksskåpet och började göra lite blommor. Lillan fyller ju snart år. Så om jag har tur kanske jag lyckas med en fin tårta.
 
Skulle dock behöva baka nånting. Tycker det är så kul, men vart är inspirationen?!

Nu ska jag hem och hoppas på att jag har fått brev från sjukhuset...
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback