Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

förbannade spruta

I måndags var jag och vaccinerade mig mot den årliga influensan. Vilket jag gjort ca 10 år i rad nu. Jag har väl fått feber 9 av dessa 10 gånger.
Denna gång vaknade jag huttrande vid halv 2 på natten och kunde inte somna om. Febern hade börjat, vilket jag redan hade gissat skulle ske. Undee nattena gång så blev det jobbigare att andas. Jag var inte tät men det var som att jag var tvungen att hjälpa till och komma ihåg att andas. Ringde 1177 och dom tyckte jag skulle åka in. Så jag fick väcka J och L å så for vi. L fick vi lämna tidigare på förskolan som tur var. Något trött var hon men vi var tvungen. På sjukhuset kunde dom inte hitta nåt speciellt. Prover visade att det var en reaktion på vaccinet men jag hade fått en ganska kraftig reaktion. Undrar hur dålig jag hade blivit om jag fått influensan då? !
Febern steg medan jag var på sjukhuset. Jag hade strax under 40 när vi åkte hem. Det var bara att vila och dricka mycket. Sov större delar av dagen och gick isäng kl 20. Hade och har fortfarande ont i kroppen. Framförallt i benen, händerna och ryggen. Blir att vila idag med så jag orkar jobba imorn.

**Nu är det knappt 6 månader kvar!!**

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback