Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Dags att bli sjuk nu?

Natten har varit lång och jobbig. Frös som bara den när jag gick isäng, så jag tog på mig pyjamasbyxer å tröja och svepte in mig i täcket. Kroppen har kokat hela natten, men jag har frysit. Hade lite feber i morse, men drog iväg på jobbet ändå. Fryser fortfarande, men känner mig inte febrig.
Lillan har börjat bli förkyld med så det är väl bara att hålla tummarna för att det inte ska bli värre.
 
Har fått lite höstfint ute med. Ska försöka fixa en bild till instagram.
 
Igår blev det storhandling för min del. Jag gillar att fara och handla ensam. Det är lugnast så och jag kan ta det i min takt. Ingen stress.
 
Idag ska jag kurera mig resten av dagen och även kvällen. Inga måsten.
 
<3
 
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback