Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

2/9

Grattis Världens Bästa Pappa på Födelsedagen!
 
 
Idag efter jobbet blir det att åka till sjukhuset och vaccination står på schemat. 
Jag har 4 planerade sjukhusbesök på två veckor nu. Väntar på iaf en till kallelse.
 
Blir även kalas idag!
 
Jag känner mig inte allt för kry. Har de senaste dagarna känt mig väldigt seg och jag fryset hela tiden och är jättetrött. Igår låg jag på soffan hela kvällen. Jag småsov under Idol, och jag låg i sängen före kl 21. Har däremot svårt att sova nuförtiden. Svårt att somna även om jag är trött. Vaknar på nätterna.
 
Lillan har fått en fet fläskläpp efter en smäll från en leksak. Det såg inte så gulligt ut i morse. Får hoppas det inte gör allt för ont idag, och att svullnaden lägger sig lite under dagen. Och att hon framförallt leker lugnt så hon inte ska göra illa sig igen.
 
 Ha en skön dag i det fina vädret!
 
<3
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback