Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

3/9

Igår blev det fyra vaccinationssprutor. Pneumococker, hepatit A och B + dubbel dos. Så jag kommer hänga en del på infektionsmottagningen och få sprutor och ta prover de kommande månaderna innan vaccinet är klart. Sprutorna ska tas i olika intervaller så det är därför jag kommer få springa där. Vi bokade in 2 nya tillfällen, och vid ena ska jag få ta den årliga influensasprutan samtidigt. 
 
Kroppen har sagt ifrån rejält idag. Jag har mått rätt ok i sommar vilket har varit fantastiskt, men jag har som tidigare nämt at jag känt att något har kommit smygande. Idag har jag med andra ord legat utslagen på soffan. Har vart upp på toa och försökt få i mig lite mat, men annars har jag inte rört mig. 
Måste dock ta mig till förskolan och hämta hem lillan. Hoppas hon är på bra humör och att vi kanske kan ligga i soffan och ta det lugnt. J kommer väl hem vid 17.30 tidigast. 
 
Hoppas ni har en bra dag!
 
<3
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback