Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Vilken Dag

Lördag idag. 
I morse vaknade jag rätt så pigg.Vi gjorde oss klar och hela familjen följdes på lillans dans. Jag var med hela tiden och det gick bra tyckte jag. Det var inte så jobbigt som jag först trodde. Men efteråt så hände nånting. Jag kände mig inte pigg längre. Så vi for hem fixade lunch och jag gick för att vila. Jag valde soffan för vi skulle åka vidare till Js föräldrar. Men efter en stund så ringde min klockan och jag fick knappt upp ögonen. J var snäll och tog med sig L och de åkte själv så jag skulle få vila lite till. Och jag behövde bokstavligen vila. Klockan var 12 när jag somnade och sen helt plötsligt vaknar jag och tittar på telefonen. 16.30. Jag hade alltså sovit 4,5 timmar och inte vaknat nån gång. 
Jag tror inte min kropp mår så bra som jag försöker intala mig... Den säger ifrån...med all rätt, för jag är inte alltid så bra på att lyssna på mig kropp. 

Nu är det dags för sängen igen. Har inte varit vaken många timmar denna dagen, men tydligen tillräckligt. 
Godnatt. 
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback