Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Vilket dag!

Denna dag har inte varit rolig alls känns det som. Jag har inte varit speciellt pigg och Lillan har inte velat lyssna nånting och bara gjort tvärt emot mig och J hela dagen. Det slutade med ramaskri för till slut gick hon över gränsen så våra planer att åka till Leos Lekland fick vi lägga på hyllan. Lillan blev helt såklart jätteledsen, men att bara ge varningar hjälper inte. Ibland måste man tyvärr, även om det är jobbigt säga ifrån ordentligt och visa att vissa beteenden inte är okej. 
 
Vi har varit en sväng och ätit hos Js föräldrar med. Surströmming för dom. 
Nu har jag och lillan åkt hem. Hon ligger i sängen och jag tror hon sover. Ska kolla till henne alldeles strax. 
Ikväll kommer jag nog bara ligga på soffan och sen gå isäng tidigt. Brukar ha svårt att sova när inte J är hemma, men jag hoppas det går bra. 
 
<3

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mia

Hej!
Vad har du för kronisk leversjukdom?
Jag har skleroserande kolangit, autoimmun hepatit och ulcerös colit.
Haft AIH sen -97.

Svar: Hej!Jag har AIH. Fick det 2003. Tråkigt att höra att du har flera sjukdomar :/
Hur mår du?
Hanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback