Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Hur ska detta gå?

Igår var vi hos några kompisar och åt surströmming/pizza. Vi hhade väldigt trevligt. Dock blev det lite väl sent och vi kom väl isäng vid halv 3-3 vilket är alldeles för sent för mig.  

Upp vid 9 för att hämta hem lillan från farmor och farfar. 
Jag hade tänkt åka hem och lägga mig direkt men vädret var kanon så jag ville inte slösa bort det. 
Vi har for till Klabböle några timmar. Även om jag går extremt långsamt och tittar på för der mesta så for vi hem så jag kunde lägga mig och sova 2 timmar innan middagen. 
Sjukt sliten och mår illa som attan. Vill helst kräkas. Och lite feber på det.  Ja det är väl som vanligt. 
Nu ska jag sova
Mår jag bra imorn tänkte vi försöka vara lite i skogen.  Kanske kolla om vi hittar lite blåbär. 

Godnatt :)

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Tufft, hoppas du mår bättre nu.
Kram
Ami

Postat av: Anonym

Hej på er, Hanna och aimi! Hur mår ni? Har en liten fråga till er eftersom vi är o liknande situationer.. Hur ser era blodvärden ut? Mina levervärden är nu hyfsat stabila men dock inte normala, trombocyterna är nu nere på 60 och mitt pk ligger som innan, på 1,5. Så det är ju så långt inget konstigt för att vara mig, men nu de senaste v Har blodvärdena i övrigt börja sjunka, såsom hb och de vita. Detta gör mig lite orolig, hon skulle prata med läkaren på måndag om vad han nu tänker göra. Hoppas kanske på att han remitterar mig till sahlgrenska så något händer.. Hur går det för er? Kram Maria från Halmstad

Svar: Hej!! Nu är jag på benen igen. Jag har inga siffror att ge. Jag har ärligt väldigt dålig koll på mina blodvärden. Jag tycker allt är en stor gröt när man kommer till det. Förmodligen för jag är okunnig i området. Mitt blod är för tunt men jag äter inga mediciner för det. Jag ska träffa läkaren i slutet av september och ska höra närmare då exakt hur allt ser ut.
Annars är det en evig väntan känns det som.
Jag kollade i Amis blogg och hon har nu blivit transplanterad. Hon blev inringd natten till tisdag som jag förstår det. OCh allt verkar hittills gått bra! :)
Hur mår du? //Hanna
Hanna

Postat av: Anonym

Kom min andra kommentar fram tro? Kunde inte läsa den själv nämligen😊Mvh Maria

Svar: hej! Jag fick din kommentar. Har inte orkat svara än. Ligger i 39 graders feber. /Hanna
Hanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback