Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Som pricken över i:et?

I tisdaga var jag hemma.  Låg helt förstörd hela dagen. Onsdagen var jag också hemma. Mådde inte bra men lite bättre än tisdagen.  Tänkte att jag kanske kunde jobba onsdag men sa ändå att jag var tveksam till det...Sen onsdagkväll kommer feber (39 grader) från ingenstans. Ont i halsen/tjockt i halsen, ont i huvudet och i kroppen.  Natten var jobbig och jag somnade väl först kl 5:30 tack vare en Ipren. Sov först ca en timme. Sen somnade jag om till 11:30. 

Inatt har jag sovit bättre men ändå inte bra. Huvudet spränger och tätt i bihålorna.  Mår illa. 
Ja såhär ville jag inte spendera min vecka. Hoppas bara inte lillan blir sjuk. Jag har försökt hålla mig borta från henne.  
Nu måste jag sova en stund.  

Hoppas ni får en härlig helg! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback