Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Förfärligt

Denna veckan har minst sagt varit jobbig.
Jag låg helt förstörd 2 dagar, men jag kan inte direkt påstå att jag varit så mycket piggare efter det.
I onsdags när jag vaknade efter min sovvila på dagen så visste jag knappt vart jag var eller vad jag skulle göra när klockan ringde. Sen var jag helt knäckt på kvällen. Min absolut närmaste vän kom över en stund och vi har inte träffats på väldigt länge så jag ville inte avboka det.
Sen hade jag väldigt svårt att somna på kvällen. Tillslut, vid 01.30 gick jag ner på soffan och startade en film och lyckades tillslut somna..
Har varit illamående om mornarna, men tvingat i mig frukost.
Igår efter sovvilan så var jag helt säker på att det var morgon när klockan ringde. Men klockan var 15.
Känner mig svag, men jag försöker bita ihop. HUvudet hänger inte alls med. Och ögonen fokuserar inte alls som dom ska.
 
Nu är det en arbetsvecka kvar, sen är hela familjen ledig 3 veckor tillsammans. Helt underbart. Vi behöver det nog lika mycket alla 3.
 
Idag är det Luciafirande på förskolan. Det ska bli mysigt. Sen ikväll ska jag och J på date. Vi ska ut och äta tänkte vi. Det blir inte så ofta det bara är jag och han och han jobbar väldigt mycket. Så det ser jag fram emot :)
 
Ha en skön helg :)
 

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ami

Åh men så jobbigt. Och du kämpar så hela tiden. Hoppas det är lite bättre nu. Önskar dig en riktigt God Jul och att du får vila och orkar njuta av ledigheten och julen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback