Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Julklappar

Igårkväll bestämde jag mig för att få bort julklapparna. Alltså slå in dem. Så medan J läste bok och nattade lillan så satte jag igång. Jag har väl inte köpt så mycket julklappar, men det tar ju sin tid ändå. Orken tog slut efter typ 4 paket, men jag gjorde ändå klart för att slippa dra fram allt flera gånger. Dumtjurig som jag är. Var helt knäckt efteråt och gick isäng direkt.
Har drömt massor inatt, och vaknat flera gånger, men ändå sovit okej tycker jag.
Men det ska bli skönt med helg nu. Ikväll ska jag ligga på soffan och inte göra nått...
 
Vi hade först tänkt gå ut och äta, men vi tar det en annan gång istället.
Jag har även köpt en bit pepparkaksdeg. Tänkte att lillan skulle få baka lite.. men får se när det blir av. Hade vart mysigt om vi kunde hjälpas åt hela familjen.
 
Hoppas ni får en härlig helg :)

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ami

Hej Hanna!
Oj vad jag hoppas att du får ställa dig på transplantationskö nu och inte behöva vänta, med din trötthet vore det konstigt om du inte får det. Jag känner så med dig, jag minns hur det var. Nu drabbas jag i och för sig av lite olika komplikationer efter transplantationen men det är inget jämfört med tröttheten innan. Klokt av dig att gå ned i arbetstid.
Kram Ami

Svar: Tack för dina tankar!! Jag tänker ofta på hur du har det med. Det vore väldigt trevligt om tiden och orken och hälsan tillåter, att ses då jag kommer ner. Hoppas du får vara frisk under jul!!Kram Hanna
Hanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback