Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

sömnlös

Ligger återigen i soffan och  försöker sova. De senaste 2 vekorna har jag sovit ordentligt 2 nätter vad jag kan minnas. Ligger vaken till nån gång mellan 2-5 eller så somnar jag men vaknar sedan vid 1 och ligger vaken till 3-4. 
Har ätit dåligt med. Är väldigt trött men kan inte sova. Och är hungrig men har inte varit sugen på mat. Har ätit lite ändå och mer frukt  än vanligt.
Ställde mig på vågen idag och såg -4kg. Är nog mycket vätska men hur är det möjligt?
 
Måste försöka få tag på sjukhuset under mellandagarna och kolla om dom kan skriva ut nånting så jag kan få sova ibland. Har aldrig haft såhär mycket besvär tidigare med mat och sömn. 
 
Hoppas alla får en fin jul!!
 Kram på er!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

God jul Hanna! Hoppas du får något för sömnen, jag bad om det och fick utskrivet direkt. Finns lite mildare varianter ju. Hoppas du får njuta lite av god mat och gemenskap nu över helgen!🎅⭐️ Mvh Maria från Halmstad


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback