Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

60-års kalas

Igår var vi på 60-årskalas i stort sett hela dagen. Vi firade svärmor. Först massa god fika på dagen (sen hem och sova en stund) sen for vi ner på stan på TC och åt god mat. Lillan fick följa med. Jag hade gruvat mig lite innan eftersom hon kan tycka det är jobbigt och tråkigt att sitta stilla så länge. Men det gick jättebra. Hon fick papper och pennor av personalen. Sen hade jag vart och köpt en tidning och en tablettask så det blev som en myslördag för henne ändå. 
Det blev såklart senare än normalt då vi hade bokat bort kl 18, men vi for hem strax efter kl 21. Vi fick i alla fall sovmorgon till kl 10 idag.
 
J for på jobbet en sväng nu och jag försöker tvätta lite.
Skulle behöva rensa leksaker och kläder och städa undan julen med. Men det får bli när det blir. :)
 
 
<3
 
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback