Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Lördag

Det är lite tragiskt hur min blogg ser ut egentligen. Om bara J kunde ta å fixa till den lite, eller mycket. Jag är helt värdelös på sånt så jag provar inte ens. 
 
Idag har det inte hänt så mycket. Jag och lillan byggde värsta kulbanorna i morse och vi tävlade. Sen lekte vi kalas och jag fick massor med paket. Hon leker ofta att någon fyller år och bjuder på kaffe och kakor eller mat. 
Vi har bakat lite chokladbollar. Kanske dumt. Jag som inte ska äta sånt nu.. jag måste ju komma i min bröllopsklänning. Det vore ju hemskt om jag inte kunde ha den längre. Kanske måste prova den. 
 
Bröllopsplaneringen fortsätter och det blir mer och mer avbockat. 
Imorn ska vi posta hindersprövningen och byte av efternamn. 
 
Nu ska jag ta å se om J kan slita sig från datorn uppe. Får främmen snart. 
 
Ha en skön kväll!!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback