Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Torsdag

Denna vecka har varit ganska tung. Jag har inte mått på topp, men har försökt hålla gott mod. Igår bestämde jag mig för att tvätta lite, men efter 2 tvättar och när Farmen var slut så kröp jag till kojs. 
Idag har jag inte jobbat. Jag klev upp och såg till att J och L tog sig iväg och jag tog mina mediciner sen somnade jag på soffan. 
 
Jag klev upp ca kl 15 idag och då var det bara att ta sig till förskolan även om jag egentligen inte orkade. Men lillan måste hem och J hade bilen. Sen har L lekt hos ett grannbarn både före och efter middagen så jag har verkligen fått en lugn dag. 
 
Har känt mig smått illamående också så magen är inte heller på topp. Åt en morot till lunch, sen fick jag tvinga i mig lite middag + en frukt. 
 
Blir nog en tidig kväll idag med. 
Snart helg så då får vi lite familjetid. 
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback