Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Onsdag

Ringde sjukhuset tidigare i veckan och som det ser ut kommer jag få träffa min läkare i augusti.
Kändes lite som en lättnad att höra det.
Igår var jag liggande. Usch och fy vad jag ogillar när det är så.
Är rätt sliten idag med, men jag är uppe och på benen i alla fall.
 
Jag börjar vara otroligt less på detta nu.
Jag känner mig inte klar i huvudet längre. Minnet har blivit sämre och jag känner mig som 60 år...minst.
 
 
Verkar som att det ska bli en varm dag idag. Jag hoppas jag orkar njuta lite av värmen ute.
Så typiskt att när det väl kommer en varm dag, som igår, så är jag sängliggandes och orkar inte vara ute.
 
Ha en fin dag :)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback