Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Slut på semester

I måndags fick jag en SMS-påminnelse om tid på sjukhuset på tisdagen. Vilken tur kan jag säga, för det hade jag totalt glömt bort.
Vaccination och provtagning. Imorgon torsdag måste jag också lämna prover.
 
Nu är semesterfriden slut och jobbet är i full gång.
Jag tog en kortare semester i år. Jag hade så tidig semester så jag kände att det inte var värt det.
Bättre att spara lite. Om vi eventuellt ska resa iväg nåt sen, eller annars till nästa år...
 
Jag är ändå nöjd över min semester.
Jag har haft en fantastisk tid med familjen. Mycket kärlek.
Vi har varit till Kalix och Piteå, fixat staket och häck hemma, varit i stugan, varit på marknad, shoppat, åkt båt, fiskat, paddlat kanot, sovit, och ätit gott. Listan kan göras lång. 
Även om vädret inte varit det bästa så är jag väldans nöjd.
 
Däremot längtar jag efter kontakt med min läkare så vi kan diskutera framtiden.
Detta håller inte i all evighet. Det måste bli en förändring. Det jobbiga är bara att jag är väldigt rädd för förändringen.
 
Önskar alla en härlig dag.
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback