Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Måndag

Helgen har varit fantastiskt.  Strålande sol & varmt.I lördags var vi till bräntberget och åkte madrass, grillade korv och njöt av solen.  Vi passade även på att ta fram grillen. 

På söndagen vaknade jag och L tidigt så vi åkte en sväng till mina föräldrar. J hade massa jobb så för att vi intr skulle störa honom så for vi. Så det blev en dag ute. Tvättade bilen och det var tillräckligt för att kroppen skulle säga ifrån men jag ville göra det själv.  
Jag har varit konstig i magen senaste veckan.  Känner mig uppsvullen och blir full imagen så fort jag äter. Jag åt tex inte så mycket till middag igår men jag kändr mig proppad hela kvällen och på natten var jag tvungen att gå upp. Har legat med magknip också. Vet inte om mina mediciner påverkar . 
I veckan ska jag göra gastroskopi.  Har även fått kallelese till ultraljud av buken/levern. 
Ha en fin dag.

<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback