Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tomt

Oj. Här har det inte hänt mycket på senaste.
 
Jag har gjort en gastroskopi nyligt och det gick bra vad jag vet. De kunde se ett större bråck i matstrupen, men inget som behöver åtgärdas just nu. Alltså inget som kommer börja blöda.
Annars så minns jag inte undersökningen. Jag fick lugnande och var som i en annan värld ett tag. Lite läskigt när man får minnesluckor.
 
Förra helgen blev jag bortrövad på möhippa. Mycket trevligt måste jag säga. 
 
Jag och Lovisa har varit och lämnat av pappa J. Känns som han varit borta en vecka..Han var till Göteborg 2 dygn förra veckan, sen hemma ett dygn, sen blev han bortrövad på svensexa, och nu åker han till Kittelfjäll till på tisdagkväll.
Känns väldigt tomt och ensamt.
Jag gillar inte att vara ensam hemma.
 
Ikväll ska jag se Farmenfinalen på TV. Annars har jag inte så mkt planerat. Det ser ut som ut som skit här hemma. Har försökt plocka undan lite grann, men orkar inte göra allt idag.
 
 
 

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Hej hanna! Detta låter kanske konstigt , men jag bara undrar om du känner till något forum eller "mötesplats" för oss med leversjukdomar/kroniska, skrumplever? Hittade din blogg en gång och känner igen mig mycket i det du skriver. Mvh Maria (du får gärna maila mig om du har lust någon gång)

Postat av: Evelina

Jag har också en leversjukdom dock inte samma som dig men jag kan rekommendera ett forum på Facebook. Där finns en grupp som heter Grupp för leversjuka och levertransplaterade. Den rekomenderar jag :-) Lycka till med bröllopet.

Postat av: Maria

Tack för förslaget! 😊


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback