Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Gift

Nu har vi varit gift i en vecka.
Bröllopsdagen var nervös och lååååång. Men det var helt fantastiskt att gå in genom kyrkan och fram till J.
Vi tittade på varandra, höll varandras händer, grät, var glada och ja allt var bara perfekt.
 
Kvällen var också helt magisk. Hade kul hela tiden. 
 
 
Kortet är taget under våran bröllopsdans som vi kommit på själva. 
Ingen av oss är några direkt dansare så vi planerade ihop en kort mysig dans. 
Bryan Adams - Everything i do, I do i for you. 
 
Jag har fortfarande inte återhämtat mig helt, men det var så värt all energi som jag la på den dagen. 
Jag sket totalt i hur jag mådde och bara njöt av allt gott. 
Det tog till onsda innan jag tog mig på benen. 
 
Nu ska jag ladda inför en ny vecka igen. Dags för provtagning i början av veckan med. 
Ha en bra kväll!

<3
Hanna
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback