Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

10/10

För ett år sedan igår gick min man ner på knä och friade. Jag minns det som igår. Tänk att vi planerade allt på 7 månader och vi har redan varit gifta i 5 månader. Helt otroligt!! Är så glad!
 
Vi firade väl inte dagen speciellt. Jag fick blommor :) Sen åt vi lite förrätt (ost och kex) sen kom min syster m fam förbi en stund... sen efter att lillan hade somnat så gjorde vi middag och såg på Homeland. 
Igår på dagen gjorde jag/vi en kraftansträngning och plockade bort ute. Jag fick tyvärr ge upp innan det var klart och gick in och sov istället. 
Nu har vi endast utebordet som ska skruvas isär och bäras till förrådet. 
Skönt att vi gjorde det igår. Många av våra grannar verkar ha gjort det idag istället. Men då kunde vi ta det lugnt istället. Jag satt ute i solen medan L lekte i lekparken. Sen har vi varitoch hälsat på farmor och fikat. 
 
Imorn ska jag lämna en stor hög med prover. 
Blir sjukhuset måndag, tisdag och onsdag denna vecka. Får hoppas jag kommer orka med att jobba också. Det kommer bli tunga dagar. 
 
 

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ami

Du kämpar verkligen på Hanna. Utredningen tog mycket på krafterna eftersom jag gjorde allt på Hudiinge under 2 veckor så var jag helt sjukskriven under tiden fast blev ändå helt slut..... men det är så bra att du ändå får sätta igång nu. Lycka till! Kram

Svar: Utrednnig drar ut på tiden en hel del då jag inte gör allt samtidigt. Men jag har varit på sjukhuset nu måndag tisdag och onsdag, och ska dit på torsdag nästa vecka. Men jag bockar av saker hela tiden. Fick veta igår att jag måste dra ut en visdomstand nu då den börjat växa lite snett och det får ju inte finnas risk för nån inflammation sen så...Gillar inte att va hos tandläkarn :P
Hanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback