Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Back to work

I helgen har vi varit en sväng till Västerbottens Museum. Vi tänkte egentligen bara fara dit och fika då vi fått info om att det ska finnas bra med glutenfritt fika där.
Vi hade lite extra tid över så vi gick och kikade lite på museumet. Jag hade gärna gått runt och tittat på hela. Det är ganska intressant. Men vi kollade endast på den första delen med hästar. Lillan tyckte det var väldigt spännande i alla fall.
Dom hade även ett pysselrum så hon fick sitta och rita lite grann också.
Igår hade vi konferens med jobbet. Så det blev en väldigt lång och "jobbig" dag om jag får vara ärlig. Jag hade väldigt kul och ångrar inte alls att jag for, men kroppen säger väl nåt annat.
Man fick lite bättre kontakt med kollegorna och framförallt med dom som sitter på en annan avdelning som vi i vanliga fall inte har så mycket med att göra.
Så efter konferensen bowlade vi och sedan åt vi middag. Mycket trevligt. 
Jag var hemma vid 8 och vad helt slut. Gick isäng men kunde inte somna. Har sovit sämst i natt. Ville bara ligga kvar i sängen i morse, men det var bara att kliva upp.  
 
 
Denna vecka är jag fri från sjukhuset, om jag inte får någon snabb kallelse.
 
:)

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ami

Nu har jag läst i kapp på din blogg! Du har ju klarat av många undersökningar redan. Ska leta upp artikeln i Umeå Tidning, hoppas jag hittar den. Förstår att du gruvar dig för att dra ut tanden, men det är ju nödvändigt så hoppas du får göra det snart.
Kram från Ami


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback