Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Onsdag

Det blir mycket spring på sjukhuset och jag blir lika arg varje gång när jag ska hitta en parkering. Det är totalt omöjligt. Så det gäller att vara ute i god tid.
Har tagit en hel del prover. Igår kollade dom munnen. Fick veta att jag måste dra ut en visdomstand. Gillar inte direkt att vara hos tandläkarn, men jag måste. Roten har börjat växa lite snett så för att det inte ska finnas någon risk för inflammation så måste den bort nu så fort som möjligt innan jag får åka på bedömningen.
Idag har jag gjort EKG...
 
Igår var jag helt slut. Var på sjukhuset halva dagen och sen skulle jag jobba. Jag ville verkligen inte vara hemma. Så det var bara att bita ihop. Gick isäng före kl 21. Hade tänkt gå isäng innan kl 20, men jag halvsomnade på soffan.

Förra veckan så blev jag kontaktad av Umeå Tidning som ville intervjua mig gällande min sjukdom och min ställning till donation (eftersom det var donationsveckan).
Så idag finns jag med i den. (Går även hitta på nätet)
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback