Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tisdag

Nu har vi äntligen fått vinterdäck på biln. Det har börjat va -grader på nätterna. Motorvärmaren ha å börja avändas. Skönt me en varm bil om morron. 
 
Jag har försökt dra ner på socker rätt mycket och det går faktiskt bättre än förväntat. Jag har inte haft så stort sötsug som jag var rädd för. Har prövat baka en sockerfria kladdkaka som blev väldigt god. Googlade på recept mensrn gjorde jag mitt egna recept. Jag gillar att göra själv. Jag mixde sadlar som fick stå för sötningen. Mycket gott. Hade kokos, ägg, lite smör, dadlar, rismjöl, kakao, lite mandlar och bakpulver. Sen åt vi kesella till. Hela familjen gillade det, även den lilla. Toppen! Jag kommer baka mer sockerfritt!
 
Ska på sjukhuset torsdag och fredag denna veckan. Sen har jag nästan bockar av allt. 
Gruvar mig väl mest för visdomstanden som måste ut. Vill inte. Har inte fått någon tid för det men dom så ju så snart som möjligt...
 
Nä jag kanske skulle krypa till Kojs. 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback