Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

16/9

Redan mitten av september. Det var ju nyss maj... 
 
Igår var jag tvungen att fara ner på stan en liten stund. Ja var tvungen att hitta nå bebissaker då både en kompis och min syster just fått barn. Så jag tvingade mig ner efter jobbet och det var minst sagt jobbigt. I början gick det ok, men efter en stund kände jag att jag måste snabba mig för jag måste vila. Jag vill hem. 
Jag tänkte samtidigt kolla efter nåt att köpa till 30-årsfesten som är snart, men jag orkade verkligen inte leta. 
Sen påväg till bilen går jag fel väg så det blir en omväg. Ibland tror jag att sjukdomen/tröttheten gör mig vimsig.
 
Shit, det är ju jättesnart vi åker till Malmö. Det var nyss 4 veckor kvar.
Jag gruvar mig litegrann. Tänk om jag inte orkar. 
Jag har redan börjat planera hur lördagen måste se ut.Jag måste hinna vila om jag ska orka med.
 
 
Onsdag idag. J jobbar sent pga föräldramöte. Jag mår inge bra idag. Varit hemma. Sovit. Tvingade mig in i duschen för en stund sen. 
Jag skulle haft en gammal tjock katt som låg hos mig hela dagarna. :P
Nu är det sluttampen innan jag ska få träffa min lläkare. Bara att bita ihop de sista dagarna.
I´m strong !
 
<3
 
 
 

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Kämpa på Hanna! Hoppas besöket hos din läkare blir som du önskar. ☀️🌸 /Maria från Halmstad

Svar: tack så mycket!
Hanna

Postat av: Anonym

Din vilja att klara detta lyser igenom, det är bra att du skriver som det är, speciellt viktigt för oss som är eller var i samma situation. Och så skönt att kunna dela erfarenheter med andra i samma situation. Det är är nog en kommentar på ditt förra inlägg egentligen. Jag hoppas verkligen att ditt läkarbesök gick bra.
Kram från Ami


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback