Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Då kör vi igen...

Ja, då var det dax igen. Feber...

Har varit ofta nu den senaste tiden.  Orkar knappt vänta på mitt läkarbesök längre. Vill bara ha det bortgjort. 

Tiden går så långsamt just nu.
Aptiten är väldigt dålig vissa dagar. Försöker äta lite grann även om jag inte är hungrig. Matlagningen lämnar jag helst till J, men det är svårt dom dagar han jobbar sent. 

Sover väldigt dåligt om nätterna och har svårt att sova dagtid också. Vilket gör mig ännu tröttare. När jag väl somnat så vaknar jag av väckarklockan och jag är bara tröttare än innan. En ond cirkel. 

Jag skriver mycket om sånt som är jobbigt här i bloggen,  men jag tycker det blir bättre när jag får skriva av mig lite. Ni som läser får inte tro att allt bara är dåligt.  
Jag trivs med mig själv och med mitt liv även om allt är som det är. Jag hade aldrig hittat min J om jag inte hade blivit sjuk.  
Vem vet vad jag hade gjort nu i så fall? 

Tror jag ska lägga lillan lite tidigare ikväll.  Hon brukar inte protestera på att gå isäng. :)
Kanske ska gulla med J att köpa med lite godis på vägen hem från jobbet.  :p 

<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback