Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Å nej!!!!

Å nej! Det som absolut inte får hända just händer.
Det är viktigt att jag håller mig frisk nu så vi kan åka. 
Lillan väckte mig och satt hon hade ont i magen. En timme senare kräks hon. 
Jag bara måste klara mig alternativ om jag också blir dålig nu så jag hinner bli frisk innan söndag.
Jag blir så arg. Varför just nu? Det kunde väl va förra veckan. 
 
Jaja nu är det som det är. Bara att acceptera läget just nu. 
 
Nä nu ska jag försöka vila

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ami

Åh, hoppas att du har klarat dig!!!!
Ser fram emot att träffa dig.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback