Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Min rygg!

Jag har så fruktansvärt ont i ryggen efter operationen. 
Jag tycker att det börjar ha gått så lång tid nu att det borde  gå över, men inte.. Det går inte ligga sitta eller stå för länge. Måste ändra läge ofta. Nätterna går ofta bra till en början  men mot morgonsidan måste jag värma riskudde och ligger mest och vrider mig.
Idag ska jag ta  bort en del av agrafferna och då ska jag höra om det är ok eller farligt att kolla upp ryggen, om man kan få den fixad. För såhär går det inte ha det. Jag återhämtar mig långsammare pga ryggen. Den stoppar mig när jag går. Jag kan inte räta ut ryggen helt. Skulle vilja lägga mig på golvet, men skulle aldrig komma upp därifrån. 
Idag är det även provtagning.  Alla värden hat hittills varit bra så jag hoppas det fortsätter så. 
Nu ringer snart min väckarklocka.  Tidiga mornar när man ska till sjukhuset.  Tur vi har ganska nära iaf. Hoppas bara på lite folk så det går fort och så jag slipper folksamling. 
 
Hoppas ni andra får en härlig dag! 

Permalink Levertransplantation Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ami

Hej!
Vad fint att du har börjat skriva på bloggen igen. Det verka så jättejobbigt för dig med ryggen. Hoppas det går över snart. Stor kram Ami


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback