Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Sjuk

I onsdags började jag känna mig trött och hade ont i huvudet. På torsdagen kände jag mig frusen och hade 38,4 i feber.  Pratade med min läkare som tyckte vi skulle avvakta då proverna såg så bra ut. Vi pratade igen på fredagen då jag var lite piggare. Har haft lite förhöjd temp sen dess och känner mig trött och sliten. Är inte förkyld eller så. Har inte fåt höra nåt om gårdagens prover än. 
 
Imorn ska jag va på sjukhuset hela dagen för njurfunktion. Måste nog ta med en bok eller nåt. 
 
Jag hoppas på fint väder i helgen. Då ska vi försöka titta på lite brännboll. Yran är i helgen. 
 
Till nåt roligare så har jag varit iväg å handlat lite nya kläder till sommaren. Det är inte så mycket folk ute kvällstid just innan löning. 
 
 

Permalink Levertransplantation Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback